Υποστήριξη
General

Τι είναι το Search Engine Marketing;

Το Search Engine Marketing (SEM) είναι το σύνολο των ενεργειών που γίνονται ώστε χρησιμοποιήσουμε τις μηχανές αναζήτησης προς όφελός μας, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Για το σκοπό αυτό, χρησιμοποιούνται κυρίως τρεις τεχνικές, το Search Engine Optimization (SEO), το Pay Per Click Marketing (PPC), καθώς το κατάλληλο Landing Page Optimization.

Search Εngine Οptimization (SEO): Είναι οι ενέργειες που γίνονται ώστε μια σελίδα να εμφανίζεται ψηλά στα οργανικά (μη πληρωμένα) αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων που κάνουν αναζήτηση χρησιμοποιεί κυρίως τα οργανικά αποτελέσματα και λιγότερο συχνά τα διαφημιζόμενα (sponsored links) και έτσι είναι πιο σημαντικό, αλλά φυσικά και το πιο δύσκολο κομμάτι για την επιτυχία ενός site ώστε να το ανακαλύπτουν μέσα από τις μηχανές αναζήτησης.

Pay Per Click Advertising (PPC): Είναι οι διαφημίσεις που μπαίνουν στις μηχανές αναζήτησης (πχ google adwords) και εμφανίζονται κατά την αναζήτηση ως sponsored links στις λέξεις - κλειδιά (keywords) που έχουμε επιλέξει. Η επιλογή των σωστών keywords, ο αποκλεισμός των άχρηστων ή λέξεων - κλειδιών με μεγάλο κόστος, καθώς και βελτίωση των διαφημίσεων μας είναι μια διαδικασία που μπορεί να είναι χρονοβόρα και που απαιτεί σχεδόν καθημερινή μελέτη. Στην πραγματικότητα όμως είναι μια πρακτική που μπορεί να μας φέρει γρήγορα αποτελέσματα και αυξημένη κίνηση στη σελίδα μας σε σύντομο χρόνο, ακόμα και όταν δεν μπορούμε να εμφανιστούμε στις πρώτες σελίδες των οργανικών αποτελεσμάτων. Σε αυτό το είδος διαφήμισης πληρώνεις μόνο τα κλικ άρα μπορείς να γνωρίζεις ακριβώς πόσο κοστίζει στην επιχείρηση ο κάθε επισκέπτης της σελίδας και έτσι να έχεις μετρήσιμα αποτελέσματα για την επένδυση που γίνεται (return on investment or ROI).

Landing Page Optimization: Είναι κατά λέξη αυτό ακριβώς στο οποίο μεταφράζεται η φράση, βελτίωση της σελίδας που προσγειώνεται (μεταφορικά) ο επισκέπτης, δηλαδή της σελίδας που πρώτα επισκέπτεται όταν επιλέγει το σχετικό αποτέλεσμα (δεν είναι πάντα η κεντρική όταν κάποιος μπαίνει από τις μηχανές αναζήτησης). Μάλλον είναι το πιο παραμελημένο κομμάτι στο ελληνικό χώρο, αλλά σίγουρα διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο στην μετατροπή ενός επισκέπτη σε πελάτη. Σκεφθείτε πως ο επισκέπτης μιας σελίδας μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα αποφασίζει αν θα παραμείνει στη σελίδα για να ψάξει περαιτέρω αυτό που αρχικά αναζητούσε ή αν θα συνεχίσει την αναζήτηση. Για αυτό πρέπει ο επισκέπτης να εντοπίζει εύκολα αυτό που έψαχνε. Μελετώντας τα στατιστικά της σελίδας, μπορούμε να καταλάβουμε περισσότερα για τις αντιδράσεις των επισκεπτών και να βελτιώσουμε τις σελίδες μας, ώστε να μειώσουμε το ποσοστό των επισκεπτών που φεύγουν από αυτές.

Δίνοντας βάση μόνο σε κάποια από τα παραπάνω στοιχεία, μπορούμε να περιμένουμε ότι θα υπάρξει αλλαγή στα προσδοκώμενα αποτελέσματα από την εφαρμογή τους για τη δική μας ιστοσελίδα. Δίνοντας όμως βάση σε όλα τα παραπάνω, μπορεί να επιτύχουμε σημαντική μείωση στο κόστος της διαφήμισης και κατακόρυφη αύξηση των επισκέψεων-πωλήσεών μας.

Τα λογότυπα Internet Promotions και IP.GR είναι κατοχυρωμένα εμπορικά σήματα της IP.GR  |  IP.GR web hosting and domain registration services in Greece