Υποστήριξη
General

Τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν τα Social Media για την διαφήμιση, την προβολή και την προώθηση της επιχείρησής μου;

Είναι απίστευτος ο ρυθμός ανάπτυξης της επιρροής των Social Media στον τομέα των δημοσίων σχέσεων και στην επιχειρηματικότητα. Πολλές εταιρείες δεν μπορούν να κατανοήσουν πλήρως τι να κάνουν με τα Social Media. Δεν μπορούν να δουν ακόμη τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσαν να ωφεληθούν από αυτά. Κάποιοι δε, ξεκίνησαν την προσπάθεια και εγκατέλειψαν πολύ γρήγορα τα επιχειρηματικά σχέδια τους, χωρίς να αναγνωρίσουν την πραγματική αξία της κοινωνικής δικτύωσης. Κάποιοι δεν έχουν καταλάβει καθόλου περί τίνος πρόκειται, και έχουν αφήσει τους εαυτούς τους στο έλεος των ατελείωτων άρθρων περί δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας του Διαδικτύου. Οι περισσότεροι όμως βρίσκονται κάπου στη μέση.

Τα Social media είναι το καλύτερο εργαλείο για κοινωνική δικτύωση που έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ για να ακούς και να επικοινωνείς με πελάτες και πιθανούς αγοραστές, από τα πρώτα έως και τα μεσαία στάδια ενός κύκλου πώλησης. Αυτή ακριβώς είναι και η χρονική στιγμή για να επικεντρωθείς στο να παρέχεις στους καταναλωτές διαφήμιση και προώθηση με περιεχόμενο που μετρά στην αγοραστική διαδικασία. Ενώ είναι εφικτό να πουλήσεις κατευθείαν και να βρεις πελάτες στην αγορά με ποικίλους τρόπους στις ημέρες μας, είναι επίσης και δύσκολο. Οι περισσότερες από τις εταιρείες στις ημέρες μας έχουν διαφημιστική εμμονή με τους αγοραστές του τελευταίου επιπέδου, τους λεγόμενους ώριμους αγοραστές. Γι αυτό το λόγο, ο τρόπος σκέψης του Social Μedia Μarketing φαίνεται σε αυτούς μικρότερης αξίας και χωρίς αποτελεσματικότητα. Αλλά τα Social Media δεν δημιουργήθηκαν για πώληση των τελικών προϊόντων σας.

Η ανάπτυξη και η καλλιέργεια σχέσεων, η πρόθυμη και βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών είναι μόνο μερικοί από τους τομείς που θα επηρεάσουν το εταιρικό προφίλ σας τα κοινωνικά μέσα. Επίσης μπορούν:

1. Να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να επικοινωνήσει πιο παραγωγικά με τους πιθανούς αγοραστές που βρίσκονται στα πρώτα στάδια, και να τους φέρει ένα βήμα πιο κοντά στη συνεργασία μαζί σας.
2. Να βοηθήσουν τους πελάτες σας να επικοινωνήσουν για τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των υπηρεσιών και των προϊόντων σας στο Facebook και στο Twitter, με εσάς και όλους όσους γνωρίζουν.
3. Να σας βοηθήσουν να ακούσετε τι συζητούν οι πιθανοί αγοραστές του τομέα σας και να προσαρμόσετε τα διαφημιστικά σας πλάνα.
4. Να σας βοηθήσουν να βρείτε νέες επιχειρηματικές ιδέες για να ευχαριστήστε τους πελάτες σας.
5. Να συντελέσουν στο να αποκτήσετε πιο πελατοκεντρική φιλοσοφία, δημιουργώντας ένα νέο περιβάλλον για την επιχείρησή σας.

Χρειάζεται προσοχή ωστόσο. Εάν νομίζετε ότι με το να δημιουργήσετε και να τοποθετήσετε ένα Twitter account στην Gr σελίδα σας, ή να σχεδιάσετε μέσα από το Facebook μια Fan Page θα φέρει τεράστιες ποσότητες μάζας ανθρώπων σε μια νύχτα, πιθανόν να απογοητευτείτε. Οι σχέσεις χρειάζονται γαλούχηση και καλλιέργεια. Τα Social media δεν μπορούν:

1. Να οδηγήσουν εκατοντάδες χιλιάδες συγκεκριμένους χρήστες (ακόμη) στο site σας ή στο κατάστημά σας.
2. Να αφήσουν μόνο εσάς να έχετε τον έλεγχο του διαλόγου μεταξύ των πελατών για την εταιρεία σας και την διαφήμισή σας.
3. Να είναι το μοναδικό κανάλι στο οποίο θα στηριχτείτε για marketing και προβολή διαφημιστική της επιχείρησής σας, όποιο μέγεθος και να έχει αυτή.

Η επιχειρηματική αμοιβή σας θα αργήσει να έρθει. Αν όμως ακολουθήσετε μια δομημένη συνεπή στρατηγική για Social Μedia μπορείτε να αφουγκραστείτε το κοινό σας, να επικοινωνήσετε μαζί του, να εξηγήσετε σε όλους την αναγκαιότητα των υπηρεσιών ή των προϊόντων, κάνοντας έτσι την καλύτερη online διαφήμιση. Απλά ελέγξτε τις προσδοκίες σας, και χρησιμοποιείστε τις δημόσιες σχέσεις σας για καλό σκοπό.

Τα λογότυπα Internet Promotions και IP.GR είναι κατοχυρωμένα εμπορικά σήματα της IP.GR  |  IP.GR web hosting and domain registration services in Greece