Υποστήριξη
Account & Billing
Account & Billing
Έχω ξεχάσει το email που χρησιμοποιώ για να συνδεθώ στο λογαριασμό μου. Τι μπορώ να κάνω;
Είναι απλό. Αν είστε φυσικό πρόσωπο, θα χρειαστεί να μας στείλετε ένα fax ή ένα email με φωτοτυπία της ταυτότητάς σας και να μας γνωστοποιήσετε τη διεύθυνση email στην οποία θέλετε να αλλάξετε το email του λογαριασμού σας.
Αν ο λογαριασμός σας ανήκει σε νομικό πρόσωπο, θα χρειαστεί αντίστοιχα ένα fax ή email με σφραγίδα του νομικού προσώπου και υπογραφή ενός νομίμου εκπροσώπου, όπως επίσης και το νέο σας email.