Υποστήριξη
Account & Billing
Account & Billing
Πώς μπορώ να αλλάξω το email του λογαριασμού μου στην IP.GR?
Για να αλλάξετε το email που είναι συνδεδεμένο με τον λογαριασμό σας στη σελίδα μας, θα χρειαστεί αρχικά να κάνετε είσοδο στον λογαριασμό σας.
Στη συνέχεια, μεταβείτε από το μενού Ο λογαριασμός μου στην Αλλαγή email.
Στην οθόνη που θα εμφανιστεί, θα σας ζητήσει να εισάγετε το νέο email που θέλετε να συνδέσετε με τον λογαριασμό σας, καθώς και τον τρέχοντα κωδικό του λογαριασμού σας στην IP.GR.
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, πατήστε Συνέχεια.
Εφόσον το email του λογαριασμού σας αλλάξει επιτυχώς, θα αποσυνδεθείτε αυτόματα προκειμένου εφεξής να συνδέεστε με το νέο email που δηλώσατε.
Στη συνέχεια, μεταβείτε από το μενού Ο λογαριασμός μου στην Αλλαγή email.
Στην οθόνη που θα εμφανιστεί, θα σας ζητήσει να εισάγετε το νέο email που θέλετε να συνδέσετε με τον λογαριασμό σας, καθώς και τον τρέχοντα κωδικό του λογαριασμού σας στην IP.GR.
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, πατήστε Συνέχεια.
Εφόσον το email του λογαριασμού σας αλλάξει επιτυχώς, θα αποσυνδεθείτε αυτόματα προκειμένου εφεξής να συνδέεστε με το νέο email που δηλώσατε.
Τι μπορώ να κάνω εάν δεν θυμάμαι τον τρέχοντα κωδικό του λογαριασμού μου στην IP.GR;
Μπορείτε να ορίσετε έναν νέο κωδικό πατώντας εδώ, αρκεί να έχετε πρόσβαση στο email που είναι τώρα συνδεδεμένο με τον λογαριασμό σας στην IP.GR.Τι μπορώ να κάνω αν δεν θυμάμαι τον κωδικό του λογαριασμού μου στην IP.GR, αλλά ούτε έχω πρόσβαση στο email που είναι τώρα συνδεδεμένο;
1. Αν η καρτέλα πελάτη ανήκει σε φυσικό πρόσωπο, θα χρειαστεί να μας στείλετε με email συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη την αίτηση που θα βρείτε εδώ, καθώς και σκαναρισμένες τις δύο όψεις της ταυτότητάς σας.
2. Αν η καρτέλα πελάτη ανήκει σε νομικό πρόσωπο, θα χρειαστεί να μας στείλετε με email συμπληρωμένη, υπογεγραμμένη και σφραγισμένη την αίτηση που θα βρείτε εδώ, καθώς και σκαναρισμένες τις δύο όψεις της ταυτότητας του εκπροσώπου που θα υπογράψει την αίτηση.