Account & Billing
Πώς μπορώ να αλλάξω το email του λογαριασμού μου στην IP.GR?
Για να αλλάξετε το email του λογαριασμού σας θα πρέπει να κάνετε login στον λογαριασμό σας.
Αφού συνδεθείτε επιλέγετε από την ενότητα
Ο λογαριασμός μου > Αλλαγή Email
Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν έχετε πρόσβαση στην καρτέλα πελάτη ή στο email σας, για να γίνει η αλλαγή του email θα χρειαστεί να ακολουθηθεί η εξής διαδικασία:
1. Αν η καρτέλα πελάτη ανήκει σε φυσικό πρόσωπο, θα χρειαστεί να μας στείλετε με email συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη την αίτηση που θα βρείτε εδώ, καθώς και σκαναρισμένες τις δύο όψεις της ταυτότητάς σας.
2. Αν η καρτέλα πελάτη ανήκει σε νομικό πρόσωπο, θα χρειαστεί να μας στείλετε με email συμπληρωμένη, υπογεγραμμένη και σφραγισμένη την αίτηση που θα βρείτε εδώ, καθώς και σκαναρισμένες τις δύο όψεις της ταυτότητας του εκπροσώπου που θα υπογράψει την αίτηση.