Υποστήριξη
Email

Το email μου δεν λειτουργεί. Τι μπορώ να κάνω?

Σε αυτό το άρθρο θα βρείτε όλα όσα χρειάζεστε για την περίπτωση που δεν μπορείτε να δείτε κανονικά το email σας. Επειδή τα βήματα επίλυσης ενός προβλήματος με το email σας διαφέρουν ανάλογα με τον τρόπο που συνηθίζετε να βλέπετε την αλληλογραφία σας, θα πρέπει να ανατρέξετε στην αντίστοιχη ενότητα ανάλογα με το αν βλέπετε τα email σας μέσω webmail, μέσω κάποιας εφαρμογής αλληλογραφίας ή και από τα δύο.

  • Το webmail αφορά online εφαρμογές όπως το Horde, το Squirrel Mail ή το Roundcube.
  • Το πρόγραμμα αλληλογραφίας σας, είναι εφαρμογή εγκατεστημένη στη συσκευή σας (σταθερός ή φορητός υπολογιστής, tablet, smartphone). Μερικά από τα πιο γνωστά προγράμματα αλληλογραφίας είναι το Microsoft Outlook, το Thunderbird και το Mac Mail.
  • Μπορεί επίσης να χρησιμοποιείτε και τα δύο παραπάνω μέσα εναλλακτικά, για παράδειγμα μπορεί να ελέγχετε την αλληλογραφία σας από το σπίτι ή το γραφείο μέσω ενός προγράμματος αλληλογραφίας και να χρησιμοποιείτε το webmail για να δείτε τα μηνύματά σας όταν βρίσκεστε σε άλλη τοποθεσία.

Webmail

  • Εάν στέλνετε δοκιμαστικό email στον εαυτό σας και δεν εμφανίζεται στο webmail σας, σιγουρευτείτε αρχικά ότι έχετε κάνει log in στο webmail με την πλήρη διεύθυνση του email σας σαν username και όχι με το username του cPanel σας.
  • Εάν ο λογαριασμός email σας έχει ξεπεράσει το χώρο που μπορεί να καταλαμβάνει στο δίσκο, είναι επίσης πιθανό να μην μπορείτε να λάβετε άλλα emails.
  • Μπορείτε να ελέγξτε το χώρο που καταλαμβάνει το email σας, μέσα από το cPanel. Από την ενότητα Emails, κάνετε click στο εικονίδιο Email Accounts για να δείτε τη λίστα με τα emails σας και τον όγκο μηνυμάτων που περιλαμβάνει το καθένα από αυτά.
  • Εάν το email που παρουσιάζει το πρόβλημα έχει ξεπεράσει το ποσοστό του χώρου στο δίσκο που του αναλογεί, υπάρχουν δύο εναλλακτικές. Μπορείτε είτε να καθαρίσετε κάποια από τα μηνύματα που δεν χρειάζεστε για να απελευθερώσετε χώρο ή να αλλάξετε το ποσοστό του χώρου στο δίσκο που μπορεί να καταλαμβάνει αυτό το email. Στη δεύτερη περίπτωση, κάνετε click στο εικονίδιο Change Quota δίπλα στο λογαριασμό email σας και αυξάνετε το μέγεθός του.
  • Εάν έχετε ενεργοποιήσει το SpamAssassin για το email σας, είναι πιθανόν τα μηνύματα που δεν έχετε λάβει να έχουν χαρακτηριστεί spam mails από το SpamAssassin και είτε να έχουν διαγραφεί είτε να βρίσκονται σε κάποιο φάκελο spam. Εάν βλέπετε μέσα στο περιβάλλον του webmail κάποιο φάκελο spam, ελέγξτε πρώτα τα περιεχόμενα του φακέλου αυτού. Εάν λαμβάνετε κάποια μόνο από τα μηνύματά σας, αλλά όχι όλα, είναι πιθανόν η αιτία να βρίσκεται σε αυτό.
  • Επίσης, περιοδικά είναι πιθανόν το τεχνικό τμήμα να μεταφέρει sites σε νεότερους, αναβαθμισμένους και με περισσότερες δυνατότητες servers. Εάν έχετε λάβει σχετική ενημέρωση ότι το site σας έχει μεταφερθεί σε νεότερο server, τότε βεβαιωθείτε ότι κάνετε log in στο webmail σας στον καινούριο server και όχι στον προηγούμενο. Αν για παράδειγμα έχετε πρόσβαση στο webmail σας μέσα από τη διεύθυνση to_domain_mou.com/webmail, δε θα υπάρξει κανένα πρόβλημα. Εάν όμως χρησιμοποιείται το διαμοιραζόμενο IP του server που φιλοξενείστε για να συνδεθείτε, μπορεί να γίνει κάποιο μπέρδεμα.

Εφαρμογή αλληλογραφίας

  • Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, μπορείτε να ρίξετε πρώτα μια ματιά στους αναλυτικούς οδηγούς για το πως μπορείτε να εγκαταστήσετε το email σας στην εφαρμογή που προτιμάτε. Θα βρείτε αντίστοιχο οδηγό για κάθε εφαρμογή επίσης στη Γνωσιακή μας Βάση.
  • Σας επιστρέφεται κάποιο μήνυμα σφάλματος από την εφαρμογή? Εάν λαμβάνετε κάποιο μήνυμα σφάλματος, καλό είναι αρχικά να κάνετε έναν έλεγχο των βασικών ρυθμίσεων του λογαριασμού σας στο πρόγραμμα αλληλογραφίας σας. Παρακαλούμε σιγουρευτείτε ότι χρησιμοποιείτε την πλήρη διεύθυνση του email σας σαν username και όχι το username του cPanel σας. Βεβαιωθείτε επίσης ότι χρησιμοποιείτε το σωστό password. Το password του email σας είναι αυτό που δίνετε όταν δημιουργείτε το email σας μέσα από το cPanel. Ελέξτε αν είναι ενεργοποιημένη η επιλογή "Log on using Secure Password Authentication (SPA)" και απενεργοποιήστε την. Εάν το μήνυμα σφάλματος που λαμβάνετε είναι η προτροπή να εισάγετε ξανά τον κωδικό του email σας, μπορείτε να κάνετε reset το password σας μέσα από το cPane και να δοκιμάσετε ξανά. Μπορείτε να κάνετε reset το password σας αφού συνδεθείτε στο cPanel σας από τη διαδρομή Emails > Email Accounts. Στη συνέχεια κάνετε click στην επιλογή Change Password δίπλα στο email σας.
  • Εάν λαμβάνετε μήνυμα σφάλματος, αλλά δεν είναι προτροπή να εισάγετε ξανά τον κωδικό σας ή το username σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες και βοήθεια.
  • Σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε κάποιο μήνυμα σφάλματος, μπορείτε να συνδεθείτε στο webmail σας αρχικά για να δείτε εάν υπάρχουν emails τα οποία μπορείτε να κατεβάσετε στο INBOX σας. Εάν υπάρχουν μηνύματα στο INBOX σας, τότε θα έπρεπε να κατεβαίνουν και στο πρόγραμμα αλληλογραφίας σας. Ανοίξτε ξανά τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας στο πρόγραμμα και ελέγξτε ότι οι mail servers σας είναι οι σωστοί (mail.to_domain_mou.com).

Webmail και Πρόγραμμα Αλληλογραφίας

Εάν έχετε ρυθμίσει το λογαριασμό email σας σε κάποιο πρόγραμμα αλληλογραφίας σαν λογαριασμό POP, τότε είναι πιθανό να μην έχετε ενεργοποιήσει την επιλογή να διατηρείται ένα αντίγραφο των emails σας στο server. Από προεπιλογή, o pop λογαριασμός σας συνδέεται στο server, κατεβάζει τα μηνύματα και τα διαγράφει από το server. Εάν ελέγξετε τα μηνύματά σας πρώτα από το πρόγραμμα αλληλογραφίας σας και στη συνέχεια από το webmail σας, είναι πιθανό να μην βρείτε μηνύματα πλέον, αφού έχουν κατέβει και διαγραφεί από το πρόγραμμά σας.

Οι περισσότερες εφαρμογές αλληλογραφίας επιλύνουν αυτό το πρόβλημα επιτρέποντάς σας να συνδεθείτε και να αφήσετε ένα αντίγραφο των emails σας στο server. Επίσης σας δίνουν τη δυνατότητα να αφήσετε ένα διαγράψετε το αντίγραφο αυτό μετά από ένα χρονικό διάστημα το οποίο θα ορίσετε εσείς, έτσι ώστε να μη γεμίζει το mailbox σας.

Αν έχετε ελέγξει όλα τα παραπάνω και εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το email σας, παρακαλούμε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για διεκρινίσεις.






IPGLOBAL IKE   |  IP.GR   Web Hosting and Domain Name registration services in Greece
Προτιμήσεις Cookies
 Λειτουργικά  Στατιστικά  Marketing


Μπορείτε να δείτε αναλυτικές πληροφορίες για τη χρήση των cookies στη σελίδα: Όροι χρήσης