Υποστήριξη
Email

Έχει γεμίσει το mailbox μου και δε μπορώ να δεχτώ νέα μηνύματα. Πως μπορώ να το αδειάσω?

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε πως το mailbox σας έχει γεμίσει, τότε υπάρχουν τα ακόλουθα ενδεχόμενα:
  1. Το πακέτο hosting σας στο σύνολό του έχει διαθέσιμο υπόλοιπο, απλά έχει εξαντληθεί το όριο (quota) του συγκεκριμένου mailbox. Σε αυτήν την περίπτωση μπορείτε απλά να αυξήσετε το quota του mailbox σας μέσα από την επιλογή email accounts του cPanel σας. Έχετε πάντοτε υπόψη ότι προτείνουμε τα mailboxes σας να μην ξεπερνούν τα 512 MB για να είναι κατά το δυνατό εφικτή η επαναφορά τους από bakcup αν ποτέ χρειαστεί.
  2. Το πακέτο hosting έχει γεμίσει στο σύνολό του:
    1. Σε συνδρομές φιλοξενίας όπου υπάρχει συγκεκριμένο όριο σε MB ενδέχεται να έχει γεμίσει ο χώρος σας είτε από emails είτε από άλλα δεδομένα που έχετε ανεβάσει (π.χ. υλικό ιστοσελίδων, εικόνες κ.ά.).
    2. Σε πακέτα hosting όπου δεν μετράμε MB (unmetered), εκεί ενδέχεται κάποια στιγμή να εξαντληθούν τα iNodes του πακέτου σας. Κάθε πακέτο hosting έχει έναν περιορισμό στα iNodes, τα οποία αντιστοιχούν στο πλήθος των αρχείων και των φακέλων που υπάρχουν στο πακέτο hosting.
Στις δύο αυτές περιπτώσεις που έχει γεμίσει το πακέτο hosting στο σύνολό του θα χρειαστεί με κάποιο τρόπο να βρείτε διαθέσιμο χώρο, είτε μέσα από το ίδιο το πακέτο hosting είτε αναβαθμίζοντας σε κάποιο μεγαλύτερο με περισσότερες δυνατότητες αποθήκευσης δεδομένων.

Αρχικά ελέγχετε που γίνεται η κατανάλωση χώρου στο πακέτο hosting σας. Από την επιλογή Disk Usage του cPanel σας μπορείτε να δείτε αναλυτικά που γίνεται η μεγαλύτερη χρήση.
  • Αν υπάρχουν αρχεία που δεν χρειάζεστε, όπως για παράδειγμα παλιά bakcups, μπορείτε να τα διαγράψετε για να εξοικονομήσετε χώρο.
  • Αν η κατανάλωση γίνεται στα emails έχετε πάντοτε τη δυνατότητα να διαγράψετε παλιά emails. Για να το κάνετε αυτό θα συνδεθείτε στο webmail του πακέτου hosting σας, σε διεύθυνση της μορφής  to_domain_mou.xx/webmail όπου το λεκτικό to_domain_mou.xx αντιστοιχεί στο domain σας ή στη διεύθυνση του server που σας φιλοξενεί.  Αφού συνδεθείτε εισάγοντας το email και το συνθηματικό σας και επιλέξετε το πρόγραμμα που θα χρησιμοποιήσετε για την πρόσβαση στο webmail σας (horde, roundcube, squirrelmail), θα βρείτε τα email σας από όπου μπορείτε να επιλέξετε ποια θα διαγράψετε. Aν θέλετε να τα διαγράψετε όλα, τότε επιλέγετε όπως φαίνεται στην εικόνα, Όλα (τα μηνύματα) και στη συνέχεια το πλήκτρο της διαγραφής.

    Στη συνέχεια κάνετε κλικ στο κουμπί "Κάδος Απορριμάτων". Διαγράψτε και από εκεί τα emails επιλέγοντας όλα τα email και στη συνέχεια πατώντας το κουμπί "Διαγραφή" προκειμένου να καθαρίσει ο Κάδος και να γίνει οριστική διαγραφή των μηνυμάτων από τον server.  Αν δεν καθαρίσετε τον κάδο τα emails θα εξακολουθούν να καταλαμβάνουν χώρο μέσα στο πακέτο hosting σας.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να κρατήσετε όλα τα email σας και δεν υπάρχει κάτι άλλο από το πακέτο hosting σας που να μπορεί να διαγραφεί ώστε να εξοικονομήσετε χώρο, τότε θα  πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο αναβάθμισης σε επόμενο πακέτο φιλοξενίας.

Μπορείτε να δείτε τα διαθέσιμα πακέτα αναβάθμισης και να κάνετε την αναβάθμιση μέσα από τη σελίδα του λογαριασμού σας στο site της ΙP.GR. Αφού πρώτα συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και μεταβείτε στη σελίδα Hosting > Διαχείριση, μπορείτε να επιλέξετε πακέτο αναβάθμισης από αυτά που σας δίνει η εφαρμογή. Αν δεν διατίθεται κάποιο μεγαλύτερο πακέτο από αυτό που έχετε μπορείτε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας για να εξυπηρετήσουμε κατά περίσταση.
 





IPGLOBAL IKE   |  IP.GR   Web Hosting and Domain Name registration services in Greece
Προτιμήσεις Cookies
 Λειτουργικά  Στατιστικά  Marketing


Μπορείτε να δείτε αναλυτικές πληροφορίες για τη χρήση των cookies στη σελίδα: Όροι χρήσης