Υποστήριξη
Web Development

Δεν μπορώ να συνδεθώ στον πίνακα ελέγχου του Joomla ως Διαχειριστής

Αν δεν μπορείτε να συνδεθείτε ως διαχειριστής στον πίνακα ελέγχου της Joomla ιστοσελίδας σας τότε μπορείτε να συμβουλευτείτε τις παρακάτω λύσεις στα πιο συχνά θέματα που θα μπορούσαν να προκαλέσουν κάποιο πρόβλημα ώστε να αποκτήσετε και πάλι πρόσβαση.

Λάθος κωδικός πρόσβασης 

Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνετε σε περίπτωση που δεν έχετε πρόσβαση στον πίνακα ελέγχου της Joomla ιστοσελίδας σας είναι να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασης σας

Λαμβάνετε μήνυμα λάθους σχετικά με το JAuthentication

Εάν λαμβάνετε το μήνυμα λάθους,

JAuthentication::__construct: Could not load authentication libraries

Το όνομα χρήστη και ο κωδικός πρόσβασης δεν ταιριάζουν, όταν εισάγετε τα στοιχεία σύνδεσής σας τότε ενδεχομένως το πρόβλημα προκαλείται διότι το πρόσθετο Authentication – Joomla είναι απενεργοποιημένο. 

Για να διορθώσετε αυτό το πρόβλημα θα πρέπει να κάνετε σύνδεση στο λογαριασμό σας στο cPanel και να βρείτε το εργαλείο phpMyAdmin κάτω από την κατηγορία Databases. Μόλις συνδεθείτε στο phpMyAdmin επιλέξτε την βάση δεδομένων σας από το αριστερό μενού.

Έπειτα θα δείτε όλους τους πίνακες της βάσης δεδομένων σας απ' όπου θα επιλέξτε τον πίνακα prefix_plugins (το πρόθεμα prefix θα είναι ανάλογο με το τι έχετε επιλέξει κατά την διαδικασία εγκατάστασης του Joomla).

Βρείτε την εγγραφή με όνομα Authentication – Joomla και κάντε κλικ στο εικονίδιο επεξεργασίας για να την επεξεργαστείτε. Θα δείτε τις προτιμήσεις αυτού του προσθέτου, βρείτε την σειρά που ονομάζεται published και αλλάξτε την τιμή της από 0 σε 1. Τέλος κάντε κλικ στο κουμπί GO για να αποθηκευτούν οι αλλαγές σας. 

Δοκιμάστε να συνδεθείτε ξανά στον πίνακα ελέγχου του Joomla για να δείτε αν έχει επιλυθεί το πρόβλημα.

Εισάγετε τα σωστά στοιχεία αλλά επιστρέφεστε και πάλι στην σελίδα σύνδεσης

Εάν εισάγετε τα σωστά στοιχεία σύνδεσης αλλά δεν μπορείτε να συνδεθείτε στον πίνακα ελέγχου με αποτέλεσμα να επιστρέφετε και πάλι στην σελίδα σύνδεσης, τότε θα πρέπει να ελέγξετε αν το πρόσθετο User - Joomla είναι ενεργοποιημένο.

Για να το διορθώσετε αυτό θα πρέπει να κάνετε σύνδεση στο λογαριασμό σας στο cPanel και να βρείτε το εργαλείο phpMyAdmin κάτω από την κατηγορία Databases. Μόλις συνδεθείτε στο phpMyAdmin επιλέξτε την βάση δεδομένων σας από το αριστερό μενού.

Έπειτα θα δείτε όλους τους πίνακες της βάσης δεδομένων σας απ' όπου θα επιλέξτε τον πίνακα prefix_plugins (το πρόθεμα prefix θα είναι ανάλογο με το τι έχετε επιλέξει κατά την διαδικασία εγκατάστασης του Joomla).

Βρείτε την εγγραφή με το όνομα User – Joomla και κάντε κλικ στο εικονίδιο επεξεργασίας για να την επεξεργαστείτε. Θα δείτε τις προτιμήσεις αυτού του προσθέτου, βρείτε την σειρά που ονομάζεται published και αλλάξτε την τιμή της από 0 σε 1. Τέλος κάντε κλικ στο κουμπί GO για να αποθηκευτούν οι αλλαγές σας. 

Δοκιμάστε να συνδεθείτε ξανά στον πίνακα ελέγχου του Joomla για να δείτε αν έχει επιλυθεί το πρόβλημα.

Αυτά τα δύο πρόσθετα του Joomla, Authentication και User, πρέπει να είναι ενεργοποιημένα για να αποκτήσετε πρόσβαση με επιτυχία στον πίνακα ελέγχου της ιστοσελίδας σας.

IPGLOBAL IKE   |  IP.GR   Web Hosting and Domain Name registration services in Greece