Υποστήριξη
Account & Billing

Αίτημα Ταυτοποιημένου Χρήστη

Τι είναι το αίτημα ταυτοποιημένου χρήστη και πότε απαιτείται;


Το αίτημα ταυτοποιημένου χρήστη είναι ένα Αίτημα Υποστήριξης το οποίο μπορεί να αποστείλει οποιοσδήποτε έχει λογαριασμό πελάτη στην IP.GR και έχει κάνει είσοδο (Login) στον λογαριασμό του.

Με την είσοδο στην ιστοσελίδα της IP.GR πιστοποιείται η εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στον λογαριασμό πελάτη, οπότε τα αιτήματά του γίνονται αποδεκτά και εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα.

Το αίτημα ταυτοποιημένου χρήστη απαιτείται στις παρακάτω περιπτώσεις:
  • Πληροφόρηση / ενέργειες που αφορούν σε στοιχεία του λογαριασμού πελάτη.
  • Πληροφόρηση / ενέργειες που αφορούν σε υπηρεσίες που εμπεριέχονται στον λογαριασμό πελάτη (domain names, hosting services, ssl certificates κ.ά.).
Η επικοινωνία με τον πελάτη και οι απαντήσεις της εταιρείας στα αιτήματα υποστήριξης, γίνονται προς το email με το οποίο έχει γίνει η είσοδος στον λογαριασμό (Αναγνωριστικό χρήστη) και το οποίο φέρεται ως αποστολέας του αιτήματος ταυτοποιημένου χρήστη.


Πώς μπορώ να στείλω ένα αίτημα ταυτοποιημένου χρήστη;


  1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στην IP.GR.

  2. Κάντε κλικ στο Αίτημα Υποστήριξης.

  3. Click support ticket

  4. Στο πεδίο Σχόλια καταγράψτε το αίτημά σας και πατήστε Συνέχεια για να αποσταλεί.
    Η απάντηση στο αίτημά σας, θα αποσταλεί στο email με το οποίο έχει γίνει η είσοδος στον λογαριασμό σας (Αναγνωριστικό χρήστη).

  5. Submit your request


IPGLOBAL IKE   |  IP.GR   Web Hosting and Domain Name registration services in Greece
Προτιμήσεις Cookies
 Λειτουργικά  Στατιστικά  Marketing


Μπορείτε να δείτε αναλυτικές πληροφορίες για τη χρήση των cookies στη σελίδα: Όροι χρήσης