Υποστήριξη
Email
Συχνές ερωτήσεις
-
Email
-
Ξεκινήστε εδώ
-
Διαχειριστείτε τους λογαριασμούς email σας
-
Εγκατάσταση λογαριασμού email σε εφαρμογή αλληλογραφίας
-
Συχνές ερωτήσεις
- 01. Το email μου δεν λειτουργεί. Τι μπορώ να κάνω?
- 02. Μπορώ να λάβω email, αλλά δε μπορώ να στείλω. Τι μπορεί να φταίει?
- 03. Μπορώ να στείλω email, αλλά δεν μπορώ να κατεβάσω τα emails μου. Τι μπορεί να φταίει?
- 04. Έχει γεμίσει το mailbox μου και δε μπορώ να δεχτώ νέα μηνύματα. Πως μπορώ να το αδειάσω?
- 05. Πως ρυθμίζω το πρόγραμμα αλληλογραφίας μου για να μη γεμίζει το email μου?
- 06. Αντιμετώπιση επιστρεφόμενων μηνυμάτων email.
- 07. Γιατί το email μου άδειασε ξαφνικά?
- 08. Λαμβάνω το μήνυμα Domain to_domain_mou.gr has exceeded the max defers and failures per hour. Τι σημαίνει αυτό?
- 09. Γιατί δεν συνδέομαι στο webmail μου?
- 10. Ποιες πρόσθετες υπηρεσίες παρέχονται στα emails;
- 11. Η ιστοσελίδα μου φιλοξενείται στη Wix. Πώς μπορώ να έχω τα email μου στην IP.GR?
- 12. Η ιστοσελίδα μου φιλοξενείται στο Shopify. Πώς μπορώ να έχω τα email μου στην IP.GR?
- 13. Πώς να συνδέσω τα emails μου με το πακέτο email hosting που πήρα από την IP.GR?
- 14. Πώς μπορώ να προσθέσω μία διεύθυνση email σε whitelist από Hotmail/Yahoo/Gmail;
-