Hosting
Το site μου δεν παίζει. Τι πρέπει να ελέγξω?
Αν η σελίδα σας δεν ανοίγει σωστά όταν πληκτρολογείτε τη διεύθυνση της στον φυλλομετρητή (browser), μπορεί να συντρέχουν διάφοροι λόγοι. Στη συνέχεια αναλύονται τα συχνότερα προβλήματα και αντίστοιχοι τρόποι επίλυσης.
Η σελίδα μου είναι εντελώς πεσμένη.
Όταν δεν μπορείτε να δείτε καθόλου τη σελίδα σας συντρέχει κάποια από τις ακόλουθες αιτίες:
-
Δεν έχετε πρόσβαση στο διαδίκτυο γενικά.
Ελέγξτε αν στο router σας λειτουργούν όλες οι ενδείξεις με τον τρόπο που προβλέπεται και αν μπορείτε να δείτε κάποια άλλη ιστοσελίδα.
-
Η IP σας είναι μπλοκαρισμένη από τον server μας
Μία IP διεύθυνση μπορεί να μπλοκαριστεί για πολλούς λόγους. Αν έχετε δυναμική και όχι στατική IP, μία γρήγορη λύση είναι να κλείσετε όλες τις εφαρμογές που επικοινωνούν με τον server (outlook, κινητά που κατεβάζουν τα emails σας, ftp εφαρμογές κ.ά.) και να κάνετε επανεκκίνηση στο router σας προκειμένου να λάβετε νέα IP διεύθυνση και να ελέγξετε εκ νέου τη σελίδα σας.
Αν βλέπετε πλέον τη σελίδα σας ανοίξτε μία-μία τις εφαρμογές σας ξανά και προσπαθήστε να τις λειτουργήσετε. Για παράδειγμα ανοίξτε το outlook / thunderbird και προσπαθήστε να κατεβάσετε / στείλετε email. Ομοίως λειτουργήστε σταδιακά και τις άλλες εφαρμογές που ενδεχομένως χρησιμοποιούσατε πριν το μπλοκάρισμα. Με αυτόν τον τρόπο θα διαπιστώσετε αν κάποια εφαρμογή έχει πρόβλημα σύνδεσης με τον server για να προβείτε σε αντίστοιχες ενέργειες.
Αν έχετε κάνει τους παραπάνω ελέγχους αλλά δεν μπορείτε να δείτε την αιτία του μπλοκαρίσματος, μπορείτε να μας στείλετε στο support@ip.gr την IP διεύθυνσή σας προκειμένου να ελέγξουμε αν είναι μπλοκαρισμένη. Για να βρείτε την IP διεύθυνσή σας μπορείτε να κάνετε ένα Google Search γράφοντας απλά "IP Address" και κάνοντας κλικ στο search. Το Google θα επιστρέψει την IP διεύθυνσή σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων.
-
Κάνατε πρόσφατα αλλαγές DNS στο domain σας, ή μόλις το καταχωρήσατε.
Αλλαγές στις DNS εγγραφές ενός domain χρειάζονται συνήθως 3 με 6 ώρες προκειμένου να ενημερωθεί πλήρως το δίκτυο DNS και σε ειδικές περιπτώσεις μπορεί να χρειαστούν μέχρι και 24 ώρες για πλήρη ενημέρωση (DNS Propagation). Τα νέα domains ανήκουν επίσης σε αυτήν την κατηγορία καθότι οι DNS πληροφορίες τους διατίθενται για πρώτη φορά στο διαδίκτυο.
Υπάρχει επίσης η πιθανότητα το domain σας να είναι μεν παλιό αλλά να το αφήσατε να λήξει και έπειτα να το κατοχυρώσατε εκ νέου. Με αυτόν τον τρόπο το domain θεωρείται και είναι καινούριο με αποτέλεσμα να έχει πλέον τους default nameservers του λογαριασμού σας και όχι αυτούς που είχε όσο ήταν ενεργό. Θα πρέπει συνεπώς σε αυτήν την περίπτωση να ορίσετε nameservers όπως ακριβώς κάνετε για κάθε νέο domain που προμηθεύεστε από την IP.GR.
-
Πρόβλημα σύνδεσης από τον παροχό σας (ISP) προς εμάς
Υπάρχει πρόβλημα σύνδεσης από την θέση που βρίσκεστε προς τους servers μας. Κάθε φορά που επισκέπτεστε μία σελίδα στο διαδίκτυο, το αίτημά σας για προβολή της ιστοσελίδας στον browser σας, κάνει μία πολύπλοκη διαδρομή ανάμεσα σε δρομολογητές στο διαδίκτυο. Αν και σπάνιο ως φαινόμενο, ενδέχεται κάποιος από τους ενδιάμεσους δρομολογητές να πάψει να λειτουργεί και μέχρις ότου δημιουργήσει το δίκτυο κάποια εναλλακτική διαδρομή, ενδέχεται να μην μπορείτε να δείτε την ιστοσελίδα σας.
-
Υπάρχει πρόβλημα με τους servers μας
Η εποπτεία των servers μας είναι συνεχής και αδιάλειπτη (24/7), συνεπώς αν συντρέχει κάποιου τέτοιου είδους πρόβλημα είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα το γνωρίζουμε ήδη και θα προσπαθούμε να το επιλύσουμε. Μπορείτε φυσικά εφόσον το επιθυμείτε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας και να μας ενημερώσετε σχετικά.
-
Έχει μεταφερθεί το site σας σε άλλον server.
Όταν μεταφέρεται ένα site απο έναν server σε άλλον, μια συνήθης πρακτική είναι να δηλώνουμε στον παλιό server τα στοιχεία του νέου server προς αποφυγή downtime στο domain σας. Αν για κάποιο λόγο αυτή η διαδικασία δεν γίνει και συγχρόνως κλείσει ο παλιός server θα χρειαστεί κάποιο χρονικό διάστημα (3-6 ώρες) για ενημέρωση του δικτύου DNS επί της αλλαγής. Πρόκειται για ένα σπάνιο ενδεχόμενο αλλά πιθανό.
-
Δεν γράφετε σωστά το domain σας.
Ακούγεται παράδοξο αλλά είναι πολύ συνηθισμένο το να γράφει κανείς λάθος το domain του. Μπορεί από συνήθεια να θεωρείτε ότι γράφετε σωστά το domain αλλά εν τούτοις κάποιος χαρακτήρας να είναι λάθος. Ελέγξτε καλά αυτό που πληκτρολογείτε.
Το site μου επιστρέφει σφάλμα (error message)
Υπάρχουν διάφοροι τύποι σφάλματος όταν μία σελίδα είναι πεσμένη.
-
403 Forbidden Error:
Το 403 Forbidden Error προκαλείται συνήθως από λάθος ορισμό δικαιωμάτων σε φακέλους του λογαριασμού σας. Αν για παράδειγμα έχετε ορίσει δικαιώματα "777" στο φάκελο του domain σας, τότε το σφάλμα αυτό θα εμφανιστεί και δεν θα επιτραπεί η προβολή του site σας για λόγους ασφαλείας και προστασίας σας ενάντια σε επιθέσεις. Τα δικαιώματα των αρχείων πρέπει να ορίζονται σε "644" και των φακέλων συνήθως σε "755" ή "750".
-
406 Not Acceptable:
Αυτός ο τύπος σφάλματος προκαλείται συνήθως από το mod_security που προστατεύει τον λογαριασμό σας. Το mod_security αποτελεί ασπίδα ασφαλείας για τον λογαριασμό σας και συνίσταται η συνεχής λειτουργία του. Υπάρχουν όμως και εφαρμογές που απαιτούν την απενεργοποίηση του mod_security. Μπορείτε να απενεργοποιήσετε το mod_security από το cPanel του λογαριασμού σας, καλό θα είναι όμως να μην το κάνετε αν μπορείτε να βρείτε κάποια άλλη λύση.
-
500 Internal Server Error:
Τα 500 Internal Server Errors είναι γενικού τύπου σφάλματα. Μπορεί να σχετίζονται με δικαιώματα αρχείων ή με σφάλματα στο αρχείο .htaccess . Μαρτυρούν την ύπαρξη σφάλματος παραμετροποίησης οπότε ελέγξτε πιο γενικά θέματα του λογαριασμού σας όπως αυτά που αναφέρθηκαν ή επικοινωνήστε μαζί μας για παροχή βοήθειας.
This Account Has Been Suspended
Αν ο λογαριασμός σας εμφανίζει μήνυμα This Account Has Been Suspended ο πιθανότερος λόγος είναι ότι δεν κάνατε ανανέωση του λογαριασμού σας και έχει λήξει.
Μπορείτε να προβείτε σε ανανέωση του πακέτου σας μέσα από την καρτέλα του λογαριασμού σας στην IP.GR, πηγαίνοντας στην επιλογή
Hosting > Διαχείριση
και κάνοντας κλικ στην επιλογή Ανανέωση.
Ένας ακόμη λόγος που κάποιος λογαριασμός μπορεί να γίνει suspend είναι η εξαιρετικά κακόβουλη χρήση του λογαριασμού σας και η επιτακτική ανάγκη για suspension. Πρόκειται για μια εξαιρετικά σπάνια περίπτωση και συνήθως συνοδεύεται από αντίστοιχη ενημέρωση του πελάτη.